Loppis & auktion

Det där med loppis och auktion är något som jag VERKLIGEN gillar. Jag tycker det är hur kul som helst. Men däremot går intresset lite i vågor. Ibland har man mindre lust att förändra hemma, och ibland, som nu, vill man göra om allt o lite till.

Något som jag automatiskt har fyndögonen inställda på är vitt porslin med blått mönster, har jag märkt. Det och fina glastallrikar och skålar. 





Några av de lådor jag spanade in på söndagens auktion. En av dessa blev min. En del bröte ska slängas, en del sparas.
En annan låda gick jag och filurade på, visste inte riktigt om den var något för mig, men så fick jag syn på en av muggarna i lådan...


Kändes som att det var ödet att jag skulle ha den där lådan, så japp, den blev min.

I helgen som kommer väntar inte mindre än TRE loppisar :)
Skojeliskoj:)
Allmänt, Loppis & Auktion | |
Upp