SkitMåndag!

Igår var seriöst en utav de sämsta dagarna på flera år! Katastrof! Barnen var rastlösa till tusen och trots försök att hitta på roliga saker så blev det bråk gång på gång på gång. Jag var helt förstörd redan vid lunchtid. Om man får tycka synd om sig själv så gjorde jag garanterat det igår. 

Som grädde på moset la min telefon av. Inne på "inställningar" fastnade skiten totalt. Hemknappen fungerar inte och av/på knappen har inte fungerat på många månader. Går heller inte att aktivera assistive touch knappen. Känner mig helt lost!

Utan paddan hade jag inte ens haft väckning idag på morgonen :s
Får väl helt enkelt bli en ny telefon och mer utgifter, skuttar av glädje NOT!

Och ingen hjälp med barnvakt kunde jag få, så barnen får dras med till tre-butiken. Inte det mest optimala när man ska försöka diskutera med en säljare. Men det är lite så det funkar i delar av min familj. Hjälp är tydligen något som man inte gödslar med, allt ska man klara själv. Och ja, precis som det låter så är jag fruktansvärt besviken.



Jag hoppas att denna tisdag blir bättre! Jag ska jobba och barnen ska till förskolan. Kan nog vara bra att vi får ett brake från varandra. Att längta efter varandra kan göra under för humöret :)

Summa av detta: 
1. Jag är ledsen att en hel dag med barnen "sumpades" och bara blev skit. Får försöka gottgöra detta med massa mys med småttingarna ikväll.
2. Inser vilken typ av hjälp jag vill ha av mina närstående, sparar detta inom mig och försöker själv bli bättre på att agera så som jag vill att andra ska göra mot mig.
3. Det är PISS att ALLT i min telefon försvinner, bilder och filmer från 1 1/2 år tillbaka, alla telefonnummer och mycket mer. Skyll mig själv, jag skulle säkerhetskopierat!
Försöker tänka att det inte är allt utan att jag har minnen på andra håll också.


Allmänt | |
Upp