En dag.

En endaste liten arbetsdag kvar, sen har jag FYRA VECKORS semester från posten! Det är första gången i hela mitt arbetsliv som jag har så lång semester! Iofs ska jag arbeta några pass på Konsum, men det spelar ingen roll, jag har ändå semester! Tjihooo!

Trots värmen har det varit några givande dagar, motionsmässigt, en liten promenad med en arbetskamrat härom kvällen slutade på en mil i rask takt och igår blev det ännu lite mera promenad/joggande :) 

Idag spenderade jag timmarna mellan jobb med att städa ur bilen hemma hos pappa :)
Tanken är att jag ska försöka sälja bilen snart och köpa mig något mindre.


Just ikväll är saknaden efter mina små enorm! Önskar att jag fick ha dom hos mig varje dag. 


Om jag förstått det hela rätt så är dom just nu på semester med sin farmor o farfar, så jag vet att dom har det underbart ❤ men dom får gärna sakna sin mamma litegrann :)

Allmänt | |
Upp