Det blev bättre...

Jodå, skitmåndagen övergick så småningom till tisdag och även om det fortfarande var lite småtjaffs med dom små så hade vi en bra dag :) 

Idag har vi haft det ännu bättre :) började med sovmorgon till 7.50 och sen körde vi på mysig långfrukost.


Efter frukost och fix här hemma åkte vi till Nässjö för att handla lite nödvändigt och träffa barnens gammelmormor. Usch gammelmormor låter så gammalt! Hon är bara 65 den där lilla tanten :) och skulle i mognad lika gärna kunna vara min mamma :)




Barnen smaskade på hallon och fikade om vartannat. Lite handlat blev det också, nya kalsonger till Wille (jag tror allt att vår tvättmaskin äter små Wille-kalsipper;) en klänning till Alva och så det viktigaste av allt - avsminkningsservetter till mig, kan inte leva utan! 😉

Precis som alla andra kvällar har jag en miljon projekt när barnen somnat, men jag har noll energi så det blir snart sängen. 
Skulle slängt ut lite kläder på tradera, kört en tvättmaskin, städat toan, plockat in tvätt, men nej nej nej. Det får bli imorgon.

Allmänt | |
Upp