Blått & vitt

Jag är lite besatt av porslin som går i vitt och blått. Vet inte vad som är grejen med den färgkombinationen, men jag är fast :)

Senast jag var på Ikea hittade jag superduper-fina muggar. Stora och rejäla - och blåvita såklart ;)


Dom ska användas flitigt i höst. Ja för just nu blir det ju inte särskilt mycket te-drickande när det är så jädrans varmt :) bara du Bea som håller på med sånt ;)

Snart ledig för kvällen (ajjabajja tänker ni nu, inte blogga på arbetstid!) men arbetsuppgifterna är avklarade och jag sitter och väntar på sista avgående bilen :)
Tänkte mig någon typ av motion ikväll, antingen en sväng till gymmet eller en långpromenad med en kompis. 
Får se vad man orkar med i värmen :)
Hej svejs!
Allmänt | |
#1 - - Bea:

Haha!:) tog precis och gjorde mig en go kopp tee! Avnjutes i solstolen på altan;)

Upp