Torsdagsvab

Ännu en vab-dag och det känns helknäppt eftersom båda barnen mår bra (ögoninflammationen på Wille märks inte av mer än att han är lite tröttare än vanligt, och Alva är ju helt enkelt hemma eftersom hon inte får vara på förskolan på grund av smittorisken).
Det känns nästan som att jag skolkar från jobbet :(
Pappa kom förbi en sväng idag och passade barnen så att jag kunde åka iväg och göra mina beställningar på jobbet. Kändes bra att trots allt göra liiite nytta :)

Annars har vi haft en mysig dag. Lekt i lekparken och fixat på barnens rum. Hyrt film och läst böcker :) en riktig vab-dag.

Nu ikväll fick jag ett plötsligt sug efter att hoppa i träningskläderna och ge mig ut på en runda. Det går ju inte nu när jag har barnen, men nästa vecka så..
Måste bara sluta äta godis också.... Måååååååste! ;)

Allmänt | |
Upp