Höst!

Den här dagen måste väl ändå räknas som en höstdag?? Det är iaf äkta höstluft ute nu :)
Eftersom det är så härligt väder passar det ju ypperligt att åka en sväng till Eksjö, gå en runda på stan, och träffa goaste Ylvan, och såklart ta en fika ;)
Saknar min lilla Ylva, så jag blir såååå glad när hon hinner träffas! <3

Än så länge har vi inte fått så många av dagens sysslor gjorda, lillan o jag... Det var ju tänkt att vi (mest jag ;) skulle dammsuga och torka lite golv idag, o kanske putsa ett o annat fönster... Men men, det är ju sånt som kan vänta :)

 

 

 

Nä, vi har istället lekt o myst :) Mycket roligare :)
Bäst att jag fixar lillans käk och allt nu, så vi kan dra iväg mot Eksjö :)
Hoppas ni får en hääääärlig tisdag!
tjing tjing
Allmänt | |
#1 - - Emma:

Den sista bilden va verkligen så himla himla söt... lilla gullunge

#2 - - Åsa:

hihi ja hon e en liten sötis :)

#3 - - Sofie:

Lalla..titta lalla ropade Douglas när han såg bilderna på på lilla Alva..hi hi.



Vi kommer gärna på lördag och firar Daaaani.

Har du nått tips på vad han önskar sig?



Kram

#4 - - åsa:

hihi han e ju för söt! Va trevligt att ni också kan komma! Jag har faktiskt ingen aning om vad han vill ha, han vet nog knappt själv :) kramar!

Upp